AÖF Açıköğretim 3.Sınıf Maliyet Muhasebesi Cd Dvd Elit Açıköğretim

AÖF Açıköğretim 3.Sınıf Maliyet Muhasebes 10 Dvd

 

Türkiye’de  İLK VE TEK

Konu Anlatımlı ve Soru Çözümlü

AÖF Açıköğretim 3.Sınıf Maliyet Muhasebesi Dvd Eğitim Seti

Konu Anlatımlı ve Soru Çözümlü

AÖF Açıköğretim 3.Maliyet Muhasebesi Dvd Eğitim Seti

Arkadaşlar çalışacak zamanınız mı yok? Çalışmayı sevmiyor musunuz?
Çalışırken anlamıyor musunuz? Konular mı ağır geliyor?

BU SORUNLAR PROBLEM OLMAKTAN ÇIKIYOR, ÇÜNKÜ ELİT AÇIKÖĞRETİM GÖRÜNTÜLÜ EĞİTİM SETİMİZ ÇIKTI.  İŞİNİZİ ŞANSA BIRAKMAYIN – ÇALIŞMADAN KİMSE SINIF GEÇEMEZ –

BENİM HİÇ BİLGİM YOK, KESİNLİKLE GEÇEMEM DİYE DÜŞÜNMEYİN.

Her yıl binlerce öğrenciyi mezun eden deneyimli dershane hocalarımız, dvd setimizde sizler için konuları tek tek anlatmışlardır. Sanki özel ders alıyormuşsunuz gibi bilinçli bir şekilde çalışacaksınız. Anlamadığınız konuyu tekrar tekrar izleyin, Anlaşılmayan hiçbir şey kalmasın, Teknolojinin imkanlarından sonuna kadar yararlanın.

Elit Açıköğretim Maliyet Muhasebesi Eğitim Seti – Konu Anlatımlı ve Soru  Çözümlü  Yeni müfredat

Setimizde 10 dvd ve toplam 15 saat anlatım vardır. Soru çözümleri dahildir. Bu süre bu dersi vermenize yeterli olacaktır.

Dersimizin demosu : ( Kesinlikle izleyiniz. 5-10 dakikada ne demek istediğimizi anlayacaksınız.)

 

Setimiz Dvd görüntü kalitesindedir. Fakat İnternetteki demo hızlı yüklenmesi için kalitesi düşürülmüştür.


Elit Açıköğretim olarak bu set ile dersinizi geçeceğinize inanıyoruz, siz inanıyor musunuz? cevabınız hayırsa muhakkak demoları izleyiniz.

Yılımızın teknolojisi sayesinde artık dersler karmaşık değil – Uzman öğretmenler tarafından tek tek konular anlatılıyor ve uygulamalı olarak çözümleniyor.

– Açıköğretim Sınavlarınızda kesin başarı için    evde – işyerinizde ne zaman müsait olursanız derslere görüntülü olarak çalışın, Herhangi bir kursa gitmeden rahatça en son teknoloji ile kitaplara bağlı kalmadan çalışabilirsiniz.
– Dilediğiniz zaman eğitim setimizi    bilgisayarınızda izleyebilirsiniz. Dvd setini çalıştırdığınızda özel player(Video Oynatıcı) yazılımımız otomatik olarak başlayacaktır. İçindekiler bölümünden üniteler     listelenmektedir. İstediğiniz üniteye çalışabilirsiniz.
-Elit Açıköğretim Eğitim setimizin en büyük özelliği önce konu anlatımı sonra o konu ile ilgili sorular tek tek çözülmektedir. Bu sayede siz değerli öğrencilerimiz sadece teoriyi değil uygulamayı da öğreneceksiniz.
– Elit Açıköğretim Eğitim Setimiz son teknoloji ile geliştirildi. Stüdyo ortamında Canlı Video çekimleri ile hazırlandı.
– Bu seti izlerken hiç alt yapınız olmasına gerek yoktur. Üniteler adan zye anlatılmaktadır. Ve    özellikle hiç bilmeyen ve az puan alan öğrenciler için kapsamlı bir şekilde anlatım yapılmaktadır.
– Video setimizin bir büyük özelliği hocalarımız kendilerini özgü anlatım tarzı ile öğrenciyi sıkmadan ve önemli yerlerde vurgulama yapmaktadırlar, Özellikle bu yerlere daha çok dikkat etmeniz tavsiye edilmektedir.
– Dvdlerin üzerinde ders ismi ve numarası yazmaktadır. Dvd setlerini karıştırmadan ve nerde kaldığınızı unutmadan rahatça ders çalışmaya konsantre olacaksınız.
– Önemli yerlerde videoları durdurup not almanız sizin daha rahat ezber yapmanıza imkan sunacaktır.
– Sorular tek tek ekrana gelmektedir. Hocalarımız soruları okurken hem yazılı hem de sesli olarak    hangi soruyu çözdüklerini göreceksiniz ve hiç bir soruyu kaçırmayacaksınız.
– Amacımız öğrencileri bunaltmadan en kolay bir şekilde dersleri öğretmektir. Konu anlatımları zevkli geçtiğinizden dolayı sıkılmadan bol bol çalışacaksınız.
– Hocalarımız derslerin püf noktalarını özellikle belirtmektedir, en çok soru gelen ünite ve konuları özellikle daha fazla izlemeniz gerekmektedir.
– Her ünite üzerinde ayrıntılı bir şekilde durulmuştur. Çok soru çıkan üniteler ekstra kapsamlı şekilde anlatılmaktadır.
– Eğitim setimizin dvd olarak gelmektedir bilgisayarda çalışmaktadır.

Maliyet Muhasebesi dersinin tüm üniteleri kapsamlı bir şekilde önemli yerleri vurgulanarak anlatılmıştır. Sonuncu dvdlerdede soru çözümleri bulunmaktadır.

Ünite 1 – Maliyet Muhasebesine Giriş
Ünite 2 – İlk Madde ve Malzeme Maliyetleri
Ünite 3 – İşçilik Maliyetleri
Ünite 4 – Genel Üretim Maliyetleri
Ünite 5 – Üretim Maliyetlerinin Dağıtımı – I. Ve II. Dağıtım
Ünite 6 – Faaliyete Dayalı Maliyetleme Ve Birleşik Mamul Maliyetlemesi
Ünite 7 – Sipariş Maliyeti Sistemi
Ünite 8 – Safha Maliyeti Sistemi I
Ünite 9 – Safha Maliyeti Sistemi II
Ünite 10 – Kusurlu Mamul ve Fire Maliyetlerinin Saptanması
Ünite 11 – Maliyet – Hacim –Kar Analizleri
Ünite 12 – Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Bütçeler
Ünite 13 – Esnek Bütçeler – Statik ve Esnek Bütçe Karşılaştırması ve Sapma Analizi
Ünite 14 – Karar Seçeneklerinin Değerlendirilmesinde Maliyet Bilgilerinin Kullanılması
Ünite 15 – Merkezileştirilmemiş Faaliyetlerin Kontrolü

Yorum bırakın